ANNONS
Annons

Knugen är nikonist!

Produkter
(logga in för att koppla)
Jo, han är väl inte känd för att gå omkring med vad skit så helst. Så detta var ju inte oväntat. :)

/Karl

Som sagt, är man kung så vill man väl ha det bästa! Hörde förresten ett rykte om att Canon är väldigt populär på Cuba;-)
JB

Det ser ut som den kameran som Carl-Philip använder. Han brukar ha NIKON precis som sin läromästare Mattias Klum. Och det är ju ingen dålig förebild att ta efter....

Med tanke på bilden...borde han inte ha råd med ett vertikalgrepp? :)
Med tanke på att det hängde en D200 runt halsen på honom i somras så skulle jag utgå från att han inte är en prylnisse alternativt lite småsnål. Oavsett vilket så går det ju i linje med att inte köra med batterigrepp.

Han ville egentligen ha en Canon, men då han är dyslektisk så sket det sig med beställningen.

Det ser ut som den kameran som Carl-Philip använder. Han brukar ha NIKON precis som sin läromästare Mattias Klum. Och det är ju ingen dålig förebild att ta efter....

Hade C Philip varit lite äldre hade isåfall Pentax varit märket...eftersom det var det Klum använde hela den (långa) tid då han byggde upp sin karriär som mäster-naturfotograf.

Med tanke på att det hängde en D200 runt halsen på honom i somras så skulle jag utgå från att han inte är en prylnisse alternativt lite småsnål. Oavsett vilket så går det ju i linje med att inte köra med batterigrepp.

Nä, det är Nikon som är lite småsnåla i det här fallet. Nikon borde ge farbrorn ett vertikalgrepp i det snaraste. :)

Michael

Han har nog inte råd med bättre,,, för då måste han ju äska stålar från regeringen.... Kanske blir det lite pinsamt? "ee.. hum,,, jo, jag,, skulle behöva lite cash,, tänkte köpa en kamera..."

För de klarar ju inte av att tjäna pengar som vanligt folk och behöver hjälp med att finansiera allt som vi vanliga måste tjäna på ett hederligt jobb.

(Nej, jag är inte pro monarki!)

Kanske han är smart nog att ha en snikkamera ;-) runt halsen när han syns bland folk, och använder bättre grejer privat.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar