Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Klipp till mig!
- Trådstartare MagnusC
- Start datum
MagnusC
Aktiv medlem
-Anders: Väldans tjusig frisyr jag fick, tycker emellertid att jag ser lite illamående (läs grön) ut i ansiktet :0)
-Benny: DET är vad jag kallar frisyr, snacka om att rama in ansiktet med håret! Är det detta som kallas att permanenta håret?!? (vågar hädanefter aldrig prova
-Urban: Har hört talas om ögon i nacken men 4:a par i fronten... (iof ser vi inte nacken, kan mycket väl finnas en uppsättning även där Kanske kunde man greja splitvision med denna konstellation på ögonen?!?
-Mikael: Vilken häftig kalufs du skaffat mig. Bara att börja spara ut håret Snyggt jobbat!
-Valentin: Får mig osökt att tänka på Ingvar "Dojan" Carlsson *skratt* Otäckt likt p
-Benny: DET är vad jag kallar frisyr, snacka om att rama in ansiktet med håret! Är det detta som kallas att permanenta håret?!? (vågar hädanefter aldrig prova
-Urban: Har hört talas om ögon i nacken men 4:a par i fronten... (iof ser vi inte nacken, kan mycket väl finnas en uppsättning även där Kanske kunde man greja splitvision med denna konstellation på ögonen?!?
-Mikael: Vilken häftig kalufs du skaffat mig. Bara att börja spara ut håret Snyggt jobbat!
-Valentin: Får mig osökt att tänka på Ingvar "Dojan" Carlsson *skratt* Otäckt likt p
Kristian h
Aktiv medlem
Kristian h
Aktiv medlem
Kristian h
Aktiv medlem
Re: På morgonen innan kamning
Grabbens hår när han hoppar Hittade inget annat...
MagnusC skrev:
*skratt* Snacka om morgonkalufs!
Hugaligen så jag ser ut... Snyggt (inte utseendet utan retucheringen
Grabbens hår när han hoppar Hittade inget annat...
.Z.
Aktiv medlem
hansen2 skrev:
Mitt bidrag
Herregud, han ser ju ut som nån av tvillingarna Sedin (hockeyspelarna). Vilken av dom vetefan...