Annons

Klipp till mig!

Produkter
(logga in för att koppla)
Ett bevis för att man inte skall få tag på såna här trådar när man är trött..

Sök ögonkontakt med denna ni.

Bilagor

• magnus.jpg
    magnus.jpg
    47.5 KB · Visningar: 954
Saknar mitt sjuttiotal.

Av håret att döma gör även Brad Pitt det...

Bilagor

• magnus.jpg
    magnus.jpg
    31.8 KB · Visningar: 934
-Anders: Väldans tjusig frisyr jag fick, tycker emellertid att jag ser lite illamående (läs grön) ut i ansiktet :0)

-Benny: DET är vad jag kallar frisyr, snacka om att rama in ansiktet med håret! Är det detta som kallas att permanenta håret?!? (vågar hädanefter aldrig prova:)

-Urban: Har hört talas om ögon i nacken men 4:a par i fronten... (iof ser vi inte nacken, kan mycket väl finnas en uppsättning även där:) Kanske kunde man greja splitvision med denna konstellation på ögonen?!?

-Mikael: Vilken häftig kalufs du skaffat mig. Bara att börja spara ut håret ;) Snyggt jobbat!

-Valentin: Får mig osökt att tänka på Ingvar "Dojan" Carlsson *skratt* Otäckt likt :eek:p

Photoshop - pensel + smear ca 20 minuter - kanske inte så bra - men en rolig grej iaf =)

Bilagor

• magnus_frisyr.jpg
    magnus_frisyr.jpg
    32.2 KB · Visningar: 736
Bäst att man håller tungan rätt i munnen så att man inte avstavar fel och skriver lång hårig istället för långhårig om longhair porträttet...
Snacka om pottkantfrilla men... qul, men huvva så jag ser ut :0)

På morgonen innan kamning :)

*skratt* Snacka om morgonkalufs!
Hugaligen så jag ser ut... Snyggt (inte utseendet utan retucheringen:)

*Flämt* Ser ut som ett mellanting mellan Ingvar "dojan" Karlsson och Dumbo :eek:)
Men men, nog ser det ut som någon "klippt till mig" alla gånger *skratt*

*ler* Var 4:e lär ju ska vara kines sett till folkmängden... Kanske har man det i blodet :) Tycker det är lite sumobrottare över ansiktsdragen :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar