Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Kjesäter
- Trådstartare Santa_fe
- Start datum
annizz
Aktiv medlem
hej hej
Jag gick där förra året och jag lärde mig jätte mycket där! Men det är ju grunderna i fotografering, ska motsvara A & B på gymnasiet. Dom har egen komplett studio, vilket jag tycker är enormt bra för det var några i våran klass som sökte till Gamleby och några andra skolor och där hade dom inte ens en studio..
Sen är det mycket digitalt oxå där man får lära sig grunderna..
Tycker det var en väldigt bra grundutbildning att gå vidare ifrån.. och jag saknar den skolan så oerhört och särskilt alla kompisar som gick där!
Jag gick där förra året och jag lärde mig jätte mycket där! Men det är ju grunderna i fotografering, ska motsvara A & B på gymnasiet. Dom har egen komplett studio, vilket jag tycker är enormt bra för det var några i våran klass som sökte till Gamleby och några andra skolor och där hade dom inte ens en studio..
Sen är det mycket digitalt oxå där man får lära sig grunderna..
Tycker det var en väldigt bra grundutbildning att gå vidare ifrån.. och jag saknar den skolan så oerhört och särskilt alla kompisar som gick där!
D Andersson
Avslutat medlemskap
Har kommit in på Kjesätter.
Vet att det är en trevlig skola då jag bor ganska nära och vart där en del..också därför jag sökt oxå.
Om kursen vet jag inte så mycket men det blir säkert kanon!
Vet att det är en trevlig skola då jag bor ganska nära och vart där en del..också därför jag sökt oxå.
Om kursen vet jag inte så mycket men det blir säkert kanon!
D Andersson
Avslutat medlemskap
Mm..en månad går fort! Blir säkert en salig blandning och kul är ju det.
hellbergeller
Avslutat medlemskap
Jag har varit på kjesäter många ggr. en mycket fin skola med fina anor.. väldigt mysigt på vintern.. hur skolan är vet jag dock inte.