Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kjesäter

Produkter
(logga in för att koppla)

Santa_fe

Ny medlem
Idag fick jag reda på att jag kom in på fotografisk bild på Kjesäters folkhögskola. Är det någon mer som har gjort det? Är det någon som har gått där och kan berätta lite, det vore jättekul att höra om utbildningen och även om internatet.
 
hej hej

Jag gick där förra året och jag lärde mig jätte mycket där! Men det är ju grunderna i fotografering, ska motsvara A & B på gymnasiet. Dom har egen komplett studio, vilket jag tycker är enormt bra för det var några i våran klass som sökte till Gamleby och några andra skolor och där hade dom inte ens en studio..
Sen är det mycket digitalt oxå där man får lära sig grunderna..
Tycker det var en väldigt bra grundutbildning att gå vidare ifrån.. och jag saknar den skolan så oerhört och särskilt alla kompisar som gick där!
 
hejhej!
jag har också kommit in och nu har jag även bestämt att det är där jag ska gå. har hållt på å velat mellan mullsjö och kjesäter men nu blir det iaf kjesäter. tycker skolan verkar mycket mysigare.
 
Har kommit in på Kjesätter.
Vet att det är en trevlig skola då jag bor ganska nära och vart där en del..också därför jag sökt oxå.
Om kursen vet jag inte så mycket men det blir säkert kanon!
 
Va kul!
kommer vi ses i höst då.
eller höst och höst. det är ju snart.
det är lite pirrigt men det kommer nog bli toppen.
 
Jag har varit på kjesäter många ggr. en mycket fin skola med fina anor.. väldigt mysigt på vintern.. hur skolan är vet jag dock inte.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.