Annons

Karlstad

Produkter
(logga in för att koppla)

microo

Aktiv medlem
Sitter i Karlstad över helgen och har lite morgon eller kvällstid över tipps på fina fotoplattser Naturlandskap eller fågel mottages tacksamt!

Micke

Är du ute tidigt kan det räcka att gå ut på spångarna i Mariebergsskogen och gå upp i fågeltornet.

Annars har vi rätt snygga kåkar att fotografera också!

Per.

hammarö sydspets är fint. var där tidigare i år och fotade,, finns ett par bilder på min sida här tror jag om du vill se.

sen finns kummelöns naturreservat som är fint,, finns massa stora gamla ekar där, samt att det är en fågellokal så det är riktigt med fåglar där.

det ligger om du kör mot kristinehamn

Jag var och fotade på Kummelön när vi "majade". Lite tråkigt med färger just nu, inga vitsippor, som det annars finns i massor. Däremot ganska mycket blåsippor, vilket jag inte brukar se så ofta.

Men Kummelön är kanon när våren fått fäste, coola ekträd som barnen kan gå in i(Pippi Långstrumps sockerdricksträd), lite klippor och vatten, en hel del ödlor och ormar brukar vi se där med.
Ett kanonställe för en hobby fotograf :)

Mariebergskogen har en massa intressanta fotoobjekt, likaså yttre hamnen. Sen tycker ju jag att Karlstad by Night är rätt läckert med Pråmen, Mitti City huset, CCC, Domkyrkan, Gamla stenbron mm.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar