Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kanske dags att åka till USA

Produkter
(logga in för att koppla)
Akta dig för sådana där firmor!!! Om du tittar på respektabla firmor som B&H och Adorama, så ser du att prisfallet på D2H är till $1999 och inget annat. Firmor som den du nämner har som affärsidé att annonsera med superlåga priser, men sedan tvinga ev. köpare att köpa alla normalt medföljande tillbehör svindyrt. Vägrar man det, så är kameran "tillfälligt slut". Dessa fasadfirmor har MYCKET dåligt rykte bland amerikanska kunder (se t.ex. vad som sägs på Dpreview.com och andra forum. Jag råder å det starkaste att inte göra affärer med dessa firmor!

$1999 för en D2h är ju faktiskt inte fy skam!

Kolla alltid resellerratings och andra liknande siter för betyg.

Det står ju faktiskt vad kitten innehåller, 64MB flashkort, osv... dock står det INGET om batteri eller laddare och programvara. Det lär nog kosta skjortan.

Jag vet inte hur många gånger jag skrivit det på FS; Verkar det för bra för att vara sant är det antagligen det.
Ett fiffigt motto att ha i bakhuvudet när man jagar prylar.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar