Annons

Kan ni fixa Sofia till en partydrottning?

Produkter
(logga in för att koppla)
Kanske den här...

Lite slarvigt gjord...men bättre än tidigare iallfall :)

Lite jobbig beskärning.

mvh Martin!
 

Bilagor

  • glitter4 copy.jpg
    glitter4 copy.jpg
    42.3 KB · Visningar: 2,113
Nu är det slut på lekandet, nu är det alvar
 

Bilagor

  • glitter4[1].jpg
    glitter4[1].jpg
    45.9 KB · Visningar: 1,921
Jag gjorde nästan inget. Tyckte hon var partypingla redan på orginalet ju, fast hon förlorade ju ganska mycket färg i min behandling förstås;)
 

Bilagor

  • glitter4-1.jpg
    glitter4-1.jpg
    33.1 KB · Visningar: 1,869
första gången jag försökt/vågat mig på att redigera. menmen, here it comes!
 

Bilagor

  • piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.jpg
    piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.jpg
    20.4 KB · Visningar: 1,745
mikwide skrev:
Kan du beskriva hur du gjort?
Håret blev fint tycker jag.

Tackar! Jag gjorde inget speciellt med håret utan det bara blev så. Använde neat image för att mjuka upp bilden sen la jag på lite oskarp mask. Använde även healing brush för att ta bort lite rynkor mm. Jag minskade saturationen och ökade ljusheten på ögonvitorna och tänderna. Tog även och ökade saturationen på regnbågshinnan för att ta fram färgen lite mer. Sen gjorde jag ett varv till i Neat image med lägre inställningar för att mjuka upp det hela ytterligare.
 
bjanha skrev:
Skitsnyggt! Jag tror vi har en vinnare, eller?
/bjanha
Ska det utses vinnare? Nja, att det inte var allvarligt vet jag väl, men i så fall vill jag ändå gå emot med att tycka att en enda variant är jäkligt bra (och en till bra, Lars Norrmans).

Marcus Claéssons variant har huden och håret i behåll och tjejen som faktiskt ser bra ut redan från början ser forfarande ut som människa. Den varianten är tipptopp tycker jag.

Men så förstår jag inte varför neat image är så jättepopulärt i de mängderna heller..
 
Senast ändrad:
jag gjorde bilden till svartvitt och sen försökte jag kolorera lite för att få ett gammeldags stuk, inte för att få det realistiskt med andra ord.
lyckades välan inte helt, men jag testar nog ikväll igen..
 

Bilagor

  • movie.jpg
    movie.jpg
    22.4 KB · Visningar: 817
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.