Annons

Kan man se vilken av ens bilder som senast har betittats

Produkter
(logga in för att koppla)
paco skrev:
Jag förstår inte riktigt det viktiga med att veta vem som tittat på ens bilder eller profil.
Du verkar inte förstå vad denna tråden handlar om heller;-)
Det är vilken av ens bilder folk tittar som kan vara intressant. Funktionen med vem som har kollat på ens bilder eller profil finns ju redan.

Paranoide Mats

Ett par andra skrev:

"Eftersom det redan finns lista som visar att du kollat på någons bilder så kan jag inte se att det skulle göra någon större skillnad att det listas vilken bild man kollat på (att det skulle vara mer övervakning)
Och det finns ju möjligheten att vara "doldis"

"Jag skippar gärna listan över vem som tittat på mina bilder även om jag tycker det är en trevlig funktion, vill man inte synas finns ju doldis."

Käre Mats, jag ville bara kommentera att ibland är det onödig info vem som kollat på ens sida eftersom det varit en slump som tagit en dit etc. Jag tar gärna en bättre funktion och skippar en sämre om det handlar om eventuellt byte.

paco skrev:
Käre Mats, jag ville bara kommentera att ibland är det onödig info vem som kollat på ens sida eftersom det varit en slump som tagit en dit etc. Jag tar gärna en bättre funktion och skippar en sämre om det handlar om eventuellt byte.
Jo, visst kan det ofta vara en slump hur man kommer till bilden. Men för mig är det mer intresant att veta vilka av mina bilder som folk vill titta på än vem som tittar på dem. Onödig information för någon, roligt för en annan.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar