Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kameraval

Produkter
(logga in för att koppla)

Mariaaa

Ny medlem
Jag hra tänkt byta ut min gamla analoga kamera mot en digital. Vet inte vilken jag ska välja...
Funderar på Nikons D50, D70s och D70..eller kanske Canon 350D..eller Minolta Dynax 7D.

Någon som vet ngt om för/nackdelar m dessa?

Vill ha ngt billigt men samtidigt bra. Jag vill inte bara köpa det billigaste och sen ångra mig för att kameran är otillräcklig.

Hej och välkommen hit! Det är aldrig för sent att börja fotografera (enligt din profil är du 932 år) ;-)

Ett tips, testa sökfunktionen här i forumen. Det som inte redan skrivits i detta ämne är förmodligen inte värt att nämna. Lycka till!

Som sagt sök & läs...

Tyvärr så är det dock inte lätt att skilja dem åt genom att läsa alla inlägg utan det bästa är att ta god tid på dig & känna på var & en i butik, vissa prisskillnader finns ju också mellan dem du räknar upp & för & nackdelar har dom alla...

//Larsa

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar