Annons

Kameraväskan

Produkter
(logga in för att koppla)

Joppe

Aktiv medlem
En funktion som skulle vara trevlig är om man kunde "lägga ur" saker ur kameraväskan utan att behöva leta upp dem igen den gång man vill ha tillbaka dem. Alltså att ha en funktion som tillåter mig att ha en kameraväska där vissa saker inte visas.

Varför då?
Jo, ponera att man är ute och reser ett tag. då kanske man inte har med sig alla saker som man har hemma. För att slippa leta up allt vid hemkomst skulle det vara trevligt om sakerna fanns kvar "offline"

/johannes - som kan förklara bättre om det inte framgår... :)

Snabbläste den första delen som en fråga utan att se vilket forum den låg i.
Trodde att det var en fysisk väska. Gissa om det blev svårt att förstå det hela då. Fast något som letar upp ens försvunna prylar hade varit fint, speciellt sen man tvättat. *var är den andra strumpan nu igen?*

Jag fattar inte vitsen, kameraväskan är väl i första hand en lista över den utrustning du äger. En som jag själv inte fäster någon större vikt vid, därav har jag dumpat allt som jag inte anser nödvändigt. Blir det för mycket skit så är det bara jobbigt att läsa profilen.

Nils>> Jag ska vara borta i ett år, därför vill jag ta bort vissa av prylarna. Är jag hemma använder jag de olika kamerorna, senast idag (FC-1:an). När jag är borta nöjer jag mig med minoltorna (har en till som inte är med) och digitalaren.

Peter>> Precis, det blir för mycket prylar. Jag vill ju "fronta" att jag har en hemsida under resans gång, denna syns ju lättare om jag har mindre saker i väskan.

Dock känns det jobbigt att behöva leta upp allt igen när jag kommer tebax.. men det kanske är ett för stort projekt.. får nog ta bot prylarna istället..

/J

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto