Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kameradoktor varning

Produkter
(logga in för att koppla)
Hur som helst har jag fått mina grejer levererade på 5 dagar till priset av 12800:- momsat och tullat och levererat till dörr.

Kameradoktorn är avslutat kapitel för mig sen får ni tycka vad ni vill.

Re: Re: Doktorn en av de bästa

Magnus Andersson skrev:
Hej alla,

Kan bara hålla med ovanstående citat, jag fick utomordentlig service när jag ringde Håkan Mossberg och beställde en Arca Swiss Monoball kulled.

Mvh
Magnus Andersson

Magnus har du fått alla grejer plattor och sånt?

Re: Re: Re: Doktorn en av de bästa

The Ghost skrev:
Magnus har du fått alla grejer plattor och sånt?

Hej,

Jodå, jag har fått både kulled (B1G) och kameraplatta (80mm med 1/4" skruv).

Jag fick vänta cirka 2 veckor från beställning till leverans, mitt beställdes från fabriken fastän Kameradoktorn hade B1G hemma i lager, men jag ville vara säker att det var en B1G med PMF, och det fick jag också.

PS PMF Progressive Motion-related Friction-control

Mvh
Magnus Andersson

Re: En hyllning till kameradoktorn.

Mikrun skrev:
Jag har själv handlat hos kameradoktorn av den enkla annledningen att de håller samma pris på webben som i butiken.

Jag gjorde ett kap då jag köpte ett batterie grepp till en EOS 300D precis innan 350D kom och betallade då endast 595 kr jag har varje gång jag har köpt utrustning hos dem blivit exemplariskt bemött de har tagit sig tid att hjälpa mig med råd och tips. slagit i prislistor och gett mig priser på utrustning de normalt inte lagerför mycket snabbt.
De har hjälpt mig med kontakt med Canon i olika svarsmål och jag kan verkligen rekomendera dem som butik och serviceleverantör.

Som jag läser ut så har du blivit missnöjd när ett pris inte stämt något som jag anser vara beklagligt men samtidigt så vet jag hur snabbt priser skiftar i en sån här branch och priser kan oftast enbart garanteras på lagervaror.
Håller med här fullkomligt, dom tar sig verkligen tid att hjälpa till. Köpte en blixt häromdagen & försäljaren tog mig till deras fika bord i buktiken & satt med mig i 30 minuter & visade hur den funkade...Det kallar jag service, så jag tänker iaf gynna dom!!!!
Maria

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar