PerFogelberg
Aktiv medlem
Kolla i närmaste modemagasin.Robin Gyllander skrev:
Vart finns samples från den?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kolla i närmaste modemagasin.Robin Gyllander skrev:
Vart finns samples från den?
Jag vill ha bilder i full upplösning.PerFogelberg skrev:
Kolla i närmaste modemagasin.
Jag vill se dem i den upplösning de kommer ut från kameran. Och jag vet att det går på lika mycket som en bmw.Santa771 skrev:
Vad menar du med bilder i full upplösning? Menar du fullformats sensor. Tänkte på det med hasselblad du vet om att kosta ca 300 000
Santa771 skrev:
Vad menar du med bilder i full upplösning? Menar du fullformats sensor. Tänkte på det med hasselblad du vet om att kosta ca 300 000
Man kan ju till och med se hennes moppefjun.madsochmarja skrev:
her e linket till hasselblad om upplösningen från en h3d
http://hasselblad.se/products/hasselblad-star-quality/resolution.aspx
Mmm precis, tänk vilka utskrifterRobin Gyllander skrev:
Man kan ju till och med se hennes moppefjun.
En perfekt 10X15 cm utskrift.madsochmarja skrev:
Mmm precis, tänk vilka utskrifter
Jag har ju 8 mp och skriver bara ut i 10X15.madsochmarja skrev:
hahahahahahahahahahaha-så har man bara alllllllt för mycket pengar ;-)
Robin Gyllander skrev:
Jag har ju 8 mp och skriver bara ut i 10X15.
Tycker det inte är nåogn idéatt skriva ut större när de ändå bara hamnar på golvet efter ett tag. Men 3 A4 utskrifter har jag gjort iaf.madsochmarja skrev:
varför så små, 8mp räker ju längre ?
Jag tycker med mina tio bäst om 30*40
Skulle inte det där aco gå att trycka in i alla kameror?madsochmarja skrev:
Dett som e fantastiskt med dessa kameror e ju också A.C.O Automatic optical Correction alla småfel som objektivet skapar tar mjukvaran Phocus bort, ingen moiré, aboration eller distortion Sen vet jag att dessa problem som har varit med H1d har åtgärdas och kopplats ihop med ett sprillans nytt service program, men hyr en och se va man tycker.
förresten så skal man gå en sväng i klädaffärer och titta på dom bilder som hänger på väggen, speciellt H&M så fattar man varför megapixel behövs i branchen
Några blixtar från kaffebrus är nog också bra.Santa771 skrev:
Tillbaka till tråd ämnet så hade ja valt en canon 400d om jag hade haft en mindre budjet och en 40d om budjetten är lite större. Och till det hade jag valt en 50mm ex 1,8 och sen rent personligt hade jag tagit en 100mm macro optiken för att den värkar vara grymnt skarp