Romeon
Avslutat medlemskap
Hej Allihopa och tack för ett bra forum. Jag har läst runt lite grand om olika kameror men jag förstår knappt vad som står om dom. Jag har en budget på 15.000 kronor och vill ha så mycket kamera jag kan få för det priset.
Användningsområden:
* Djur: Jag har fyra hundar, så en massa rörelse och närbilder på dom.
* Personer: Jag är intresserad av att ta foton på människor, allt ifrån helbilder till ansiktsbilder.
* All-around: När jag är på semester, fotar för att fota och så vidare.
* Närbild, eftersom jag också jobbar som nageldesigner så vill jag ha en kamera som kan ta bra bilder på naglarna och fånga deras färger etc.
Min kunskap:
Jag vet hur man startar en kamera.
Där ovan har ni lite djupare information om vad jag vill ha av kameran och min kunskap (eller snarare brist på den) gällande systemkameror. Det jag använt hittils är vanliga digitalkameror i kompakt format.
All information mottages tacksamt.
Tack än en gång,
Romeo
Användningsområden:
* Djur: Jag har fyra hundar, så en massa rörelse och närbilder på dom.
* Personer: Jag är intresserad av att ta foton på människor, allt ifrån helbilder till ansiktsbilder.
* All-around: När jag är på semester, fotar för att fota och så vidare.
* Närbild, eftersom jag också jobbar som nageldesigner så vill jag ha en kamera som kan ta bra bilder på naglarna och fånga deras färger etc.
Min kunskap:
Jag vet hur man startar en kamera.
Där ovan har ni lite djupare information om vad jag vill ha av kameran och min kunskap (eller snarare brist på den) gällande systemkameror. Det jag använt hittils är vanliga digitalkameror i kompakt format.
All information mottages tacksamt.
Tack än en gång,
Romeo