BengtJohnsson skrev:
Jag har ögnat igenom artikeln. Den verkar utmärkt, men alldeles för lång.
Som sagt, om man bara vet vad man menar med "punkt" och "tum" brukar allt lösa sig.
Inte för att klaga eller så, men jag har aldrig riktigt förstått varför det är så negativt med låmga trådar.
Ja visst är det ju så att det är en informationsbank för att kunna hitta svar på frågor och lära sig saker och det är ju en viss nackdel om en massa "trams" hamnar där det inte ska, men det är ju mer än så.
För mig är forum, och allre helst FS, ett socialt samtalsrum. Här diskuterar vi och pratar om diverse intressanta ämnen, precis som om vi sitter och tar en öl på puben.
Jag tycker det är skitkul, och när diskussionerna börjar spåra (som jag själv är ansvarig till nu
) har ju det relevanta redan sagts, och frågorna är besvarade. Oftast är det ju iaf så.
Låt oss ha lite trevligt. Det är ju faktiskt, tror jag iaf själv, en stor anledning till att vi har över 50000 medlemmar här. Kunde FS bjuda på kaffe genom usbn skulle jag aldrig lämna datorn, för så trevligt har jag här!
Och jag menar inget ont om dig Bengt, eller någon annan. Förlåt i förväg om du uppfattar det så, för det är verkligen inte meningen med inlägget.