Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
K10D broschyr, engelsk
- Trådstartare Avslutat Medlemskap23
- Start datum
Avslutat Medlemskap23
Aktiv medlem
"Problemet" är att Pentax har sladdar och kopplingar som de vill sälja.
Hälsar
R
Hälsar
R
falke
Aktiv medlem
Tack för den länken, Roland!
K10D verkar vara precis allt det jag har väntat på... strålande! Nu återstår det att se det första rapporterna hur de har lyckats med bruset på höga ISO-tal i praktiken.
Finns det någon möjlighet att Pentax släpper mer info om framför allt de nya objektiven inför Photokina eller kommer det att dröja till längre fram i höst/vinter.
Jag behöver ett långt (400 mm eller liknande) vädertätat tele som går ihop med huset..... ;o)
K10D verkar vara precis allt det jag har väntat på... strålande! Nu återstår det att se det första rapporterna hur de har lyckats med bruset på höga ISO-tal i praktiken.
Finns det någon möjlighet att Pentax släpper mer info om framför allt de nya objektiven inför Photokina eller kommer det att dröja till längre fram i höst/vinter.
Jag behöver ett långt (400 mm eller liknande) vädertätat tele som går ihop med huset..... ;o)
Avslutat Medlemskap23
Aktiv medlem
falke skrev:
Det har sagts att Pentax på Photokina mässan släpper en lista över planerade objektiv som kommer att lanseras t o m våren 2007. Alla planerade objektiv kommer inte finnas med på den listan, utan listan kommer att uppdateras igen på PMA mässan i februari 2007.
På listan som troligen presenteras på Photokina mässan så finns objektiv till och med 300 f/4 med. 400 f/4 objektivet kommer troligen på den uppdaterade listan som släpps i samband med PMA mässan. Det kan vara så att de släpper ut information redan på Photokina om 400:n, men jag har personligen svårt att tro det eftersom det objektivet ligger några månader efter de andra i lansering.
Jag förväntar mig att den nya högkvalitativa telezoomen lanseras i januari/februari, förhoppningsvis även 200 f/2.8. 300 f/4 blir troligen april/maj, 400:an senare.
Sen så finns det ju fler objektiv än dessa att lansera, men de tillhör inte telekategorin...
Hälsar
R