Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
K-7 Mörk datavisning i sökare
- Trådstartare ldn99
- Start datum
quarc
Aktiv medlem
Jag tycker alltid det är svårt att se siffrorna i sökaren. K-7 är väl lika svår som K20 och K10 tycker jag. Jag hoppas det kommer intelligent heads-up display så småningom som anpassar färg och ljusstyrka efter motivet, och där man kan lägga informationen var man vill _I_ bilden, alltså inte under bilden. Alternativt göra sökaren så stor så man ser delen under bilden som en del av bilden, nu tycker jag man behöver titta neråt för att se.
ldn99
Aktiv medlem
Jag tycker alltid det är svårt att se siffrorna i sökaren. K-7 är väl lika svår som K20 och K10 tycker jag. Jag hoppas det kommer intelligent heads-up display så småningom som anpassar färg och ljusstyrka efter motivet, och där man kan lägga informationen var man vill _I_ bilden, alltså inte under bilden. Alternativt göra sökaren så stor så man ser delen under bilden som en del av bilden, nu tycker jag man behöver titta neråt för att se.
Är det ingen mer än jag som kan jämföra med istDS och se om K-7 är mycket mörkare?
Lennart
Losecontrol
Aktiv medlem
Är det ingen mer än jag som kan jämföra med istDS och se om K-7 är mycket mörkare?
Lennart
Tror inte att det är något fel. Eftersom K7 har 100% visning så blir det ju lite mindre plats i huset. Det känns logiskt även om lösningen kunde ha gjorts bättre.
Men någon ny får gärna rätta mig