Annons

K-5 & K-r på MediaMarkt

Produkter
(logga in för att koppla)

Lage

Aktiv medlem
Då jag var in på MediaMarkt i Sundsvall igår såg jag till min förvåning att de hade både K-5 och K-r (samt även K-7, och K-x i flera färger) i demohyllan. Kul.
Trevliga kameror båda två, vill ha en av varje! :-D

/Lage

11800 tror jag de tar för den i Umeå, de hade en inne som man kunde pilla med. Säljaren ville även sälja utställnings exet. De skulle dock, som det verkade på honom få in en stor sändning imorgon.

Var även inne på Cyberphoto, de har levererat hela 2 st kameror, (såvida de inte går förbi kösystemet), och de skulle få in mer kameror först den 12 November.

Så imorgon så köper jag nog min på Mediamarkt, det är värt de extra 800 kr att få kameran 8 dagar tidigare, en hundring per dag ;)

Jag beställde en K-5:a på Media Markt i Örebro idag. De hade dessvärre inga hemma idag, men de skulle få hem en leverans från Pentax på tisdag i nästa vecka. Det är dock oklart om den kommer att innehålla några kameror, men den skulle definitivt innehålla de objektiv som de kommer sälja i kit tillsammans med K-5. Jag kan bara hoppas att även kameran kommer då. 11 500 fick jag betala.

/Henrik

Hämtade ut en K-5a på mediamarkt i umeå idag, så vem så då är efter mig (nr 13) på cyberphoto har hoppat upp en plats i väntan. :)

Den är vacker, men batteriet tar lång tid på sig att laddas :p

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar