Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

K-5 eller D7000

Produkter
(logga in för att koppla)
Sitter nu hemma och väntar på att batteriet skall bli färdig laddat....... Det blev en k-5 och även en limited 21/3.4 har införskaffats. Fler objektiv och tillbehör kommer med tiden.

Tack för all hjälp, nu ska jag bara lära mig fota!

Har testat 21an (med min samsung gx10) lite, stor testet kommer ske nästa vecka på Gran Canaria. Här är en bild på lampan "utanför där jag bor". Har skärpt upp & definerat runt lampan & rykt i lite spakar :D Vet inte vad man kan utläsa om objektivet av denna bilden (att fotografen saknar fantasi) men det kommer garanterat fler & roligare bilder med tiden!

BTW hur postar man bilder på forumet? Har testat bilaga nu men det brukar se skumt ut på forum.

Normal sett brukar jag använda img koden från tex photobucket eller flickr men här fungerar det inte? (har letat efter svar på frågan i forumet men inte hittat det?)

nedan är ett försök att posta img fil/kod
6459570833_6155fa41bb_b.jpg

IMG_0274.jpg

EDIT: såg ju ok ut med bilaga :)

Bilagor

• _G104782 - Version 2.jpg
    _G104782 - Version 2.jpg
    8.1 KB · Visningar: 234
Sitter nu hemma och väntar på att batteriet skall bli färdig laddat....... Det blev en k-5 och även en limited 21/3.4 har införskaffats. Fler objektiv och tillbehör kommer med tiden.

Tack för all hjälp, nu ska jag bara lära mig fota!

Grattis till ett bra köp!

Är supernöjd med min K-5 även om det bara hunnit bli testbilder än så länge.

Grattis och välkommen i K-5 gänget, hoppas Du blir lika nöjd som vi övriga och som sagt upp med lite bilder när Du kommer igång ;-)

Lära sig fota ja det är ju en bra början, men det kommer ska Du se bara massor med träning och experimenterande så kommer det att gå åt rätt håll.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar