Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Körsbärsblom i Kungsan?
- Trådstartare Skalmann
- Start datum
wolf95
Aktiv medlem
Hej, undrar hur det ligger till med körsbärsblomningen i Kungsträdgården? Är det förbi redan eller har det tom inte kommit igång än? Jag var där 24/4 förra året och då hade det satt igång och blomma, men vi har ju haft en lite skum vår i år....
Det hade inte börjat i fredags när jag gick där på morgonen. Men det är mörkröda knoppar, så håller värmen i sig misstänker jag att blomningen kommer igång i veckan som kommer.
Barbro S
Avslutat medlemskap
Hej, undrar hur det ligger till med körsbärsblomningen i Kungsträdgården? Är det förbi redan eller har det tom inte kommit igång än? Jag var där 24/4 förra året och då hade det satt igång och blomma, men vi har ju haft en lite skum vår i år....
http://www.fotosidan.se/pools/view/19814/2913163.htm
rikitikitavi
Aktiv medlem
Den är här!
Var där i helgen, grymt fint där nu, synd att det är så mycket folk bara, svårt att få till de bilder man vill.
Var där i helgen, grymt fint där nu, synd att det är så mycket folk bara, svårt att få till de bilder man vill.
matlep
Aktiv medlem
Skulle säga att den är rätt över från och med idag, det har vart blåsigt idag och igår och redan igår var det mesta på väg ner. Så det är max någon dag till innan det är helt över.
rikitikitavi
Aktiv medlem
Skulle säga att den är rätt över från och med idag, det har vart blåsigt idag och igår och redan igår var det mesta på väg ner. Så det är max någon dag till innan det är helt över.
ah ok haha, jag var där i torsdags, men det går ju rätt fort utför som sagt när dom väl blommat
matlep
Aktiv medlem
ah ok haha, jag var där i torsdags, men det går ju rätt fort utför som sagt när dom väl blommat
Jag var också där i Torsdags Då var det som bäst.