Te55
Medlem
Hej!
Jag är lost i djungeln och skulle behöva lite tips av er.
Finns alldelens för mycket att välja mellan =P
Har ägnat många timmar till framför datorn, läst i forum, recentioner och återförsäljare.
Efter att lånat min brors kamera är jag också sugen...
Jag skulle vilja kunna fota det mesta, men är speciellt intresserad av djur och natur, sport, men skulle även också exempel porträtt, landskap, inomhus, utomhus med mera.
Jag är nybörjare men vill ändå ha något o växa i. =)
Kanske har jag stora och konstiga krav...
Exempel på kameror som dykt upp är tex D80, D90, K20D, K200D, EOS 450D. Men är helt öppen för förslag på andra märken o modeller.
Sen kan man ju köpa till kit och så till de flesta modeller verkar de som... Vad ska man satsa på där? Några tips??
Tack på förhand! =D
Jag är lost i djungeln och skulle behöva lite tips av er.
Finns alldelens för mycket att välja mellan =P
Har ägnat många timmar till framför datorn, läst i forum, recentioner och återförsäljare.
Efter att lånat min brors kamera är jag också sugen...
Jag skulle vilja kunna fota det mesta, men är speciellt intresserad av djur och natur, sport, men skulle även också exempel porträtt, landskap, inomhus, utomhus med mera.
Jag är nybörjare men vill ändå ha något o växa i. =)
Kanske har jag stora och konstiga krav...
Exempel på kameror som dykt upp är tex D80, D90, K20D, K200D, EOS 450D. Men är helt öppen för förslag på andra märken o modeller.
Sen kan man ju köpa till kit och så till de flesta modeller verkar de som... Vad ska man satsa på där? Några tips??
Tack på förhand! =D