Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

köpråd

Produkter
(logga in för att koppla)

björn ulrik

Ny medlem
hej jag är ny här ,är i startgrop att köpa en digital kamera har andvänt dotterns canon 1200 , har tittat på nikon d3300 ,är i det prisläget som jag kan sträcka mig ,canon extra pris på nu 3200kr ,nikon 4795 kr .elgiganten , går att med ett tillbehör koppla så det går att överföra via wifi på nikon är på en hel del pixlar mer också mvh ulrik

hej jag är ny här ,är i startgrop att köpa en digital kamera har andvänt dotterns canon 1200 , har tittat på nikon d3300 ,är i det prisläget som jag kan sträcka mig ,canon extra pris på nu 3200kr ,nikon 4795 kr .elgiganten , går att med ett tillbehör koppla så det går att överföra via wifi på nikon är på en hel del pixlar mer också mvh ulrik

Eftersom du redan har ett Canonsystem inom famlijen så skulle jag satsa på Canon. Då får du ett komatibelt system och kan låna objektiv, blixtar och andra tillbehör emellan varandra.

Det är också perfekt då man någon gång vill ha med sig två kamerahus (antingen som backup, eller för att enkelt fota med olika linser).

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar