superboy77
Aktiv medlem
Utan att ha sammanställt någon komplett statistik konstaterar jag att över hälften av alla diskussioner här på forumet handlar om vilket objektiv eller vilken kamera man ska köpa? Vad som är prisvärt och vilket objektiv som passar till vad.
Är leverantörerna och branschorganisationerna så dåliga på att informera konsumenterna? Eller vad handlar det om?
Det finns massvis med recensioner och artiklar som beskriver produkterna på internet. Trots det så återkommer frågorna hela tiden!
Vad har hänt med "Learning by doing" och "Trial and error"?
Förlåt, jag är bara så gefla trött på samma frågor hela tiden istället för intressanta diskussioner om fotografi. Så därför bjuder jag på denna "rant".
Trevlig helg på er!
Är leverantörerna och branschorganisationerna så dåliga på att informera konsumenterna? Eller vad handlar det om?
Det finns massvis med recensioner och artiklar som beskriver produkterna på internet. Trots det så återkommer frågorna hela tiden!
Vad har hänt med "Learning by doing" och "Trial and error"?
Förlåt, jag är bara så gefla trött på samma frågor hela tiden istället för intressanta diskussioner om fotografi. Så därför bjuder jag på denna "rant".
Trevlig helg på er!