Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Köpes: bilder från fotosidan-medlemmar!

Produkter
(logga in för att koppla)
Intressant idé! Dock undrar jag vad det är för typ av bilder du tycker kommer att passa i din nya lya? Svart vitt/färg? Natur/porträtt/arkitektur/abstrakt? Stående/liggande? Roligt/sobert? Det finns säkert flera kriterier. Eller anpassas inredningen efter bilderna? ;-)
 
Hittar du nåt hos mig, så var så god! *ler*
Kolla in mina länkar till "Vila-ögonen-på-bilder" av FS-medlemmar också. Det finns några riktiga guldkorn där! =)
 
timofej skrev:
Intressant idé! Dock undrar jag vad det är för typ av bilder du tycker kommer att passa i din nya lya? Svart vitt/färg? Natur/porträtt/arkitektur/abstrakt? Stående/liggande? Roligt/sobert? Det finns säkert flera kriterier. Eller anpassas inredningen efter bilderna? ;-)

Gärna porträtt, lite suggestiva bilder, och arkitektur. Jag gillar sv/v (se mina egna!), men inget krav.

Ej djur/natur/fåglar/blommor/insekter :)
 
Hej!

Läste i den andra tråden, du nämde inte att du gillade landskapsfoto men du är välkommen att kolla min portfolio med en del landskap från Bohuslän.

M.v.h. Jonathan
 
Hej Anders!

Hittar du ngt hos mig så säg till så skickar jag dig en digital fil som du kan framkalla själv. Det kostar inget, roligt bara om ngn vill ha min bild på väggen hemma :)
 
Linda, Jonathan, Catherine, Erik: Jag ska kolla in era bilder senare ikväll! Eller kanske imorgon om jag inte hinner :)

tack tack tack

edit: daniel, ja dina med :)
 
Kika gärna in hos mig och se om det är något du gillar. Lite blandat med övervikt åt mörkerbilder.
 
vet inte om jag har så många passande uppladdade, men jag slänger in några i tråden.
 

Bilagor

  • 01.jpg
    01.jpg
    100 KB · Visningar: 827
inga naturbilder sa du, men denna kanske kan passa ändå;)
 

Bilagor

  • 02_liten.jpg
    02_liten.jpg
    83.9 KB · Visningar: 409
Du är välkommen att ta vilken bild du vill från mig som jag har antingen här eller på min hemsida, gratis. Så länge du låter "ramen" vara kvar så jag får lite reklam =) skickar gärna högupplösta TIFF-ar.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.