Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Köpe av kamera!
- Trådstartare Icebox
- Start datum
dumbo
Aktiv medlem
Nu utgår jag från att du är ute efter digitalt. Om så inte är fallet får du rätta mig.
Bland instegskamerorna är det inga större skillnader i bildkvalitet.
Det skiljer en del i funktion, men framför allt så är det som skiljer handhavande och ergonomi.
Jag skulle, om möjligt, försöka känna på dem i butik och ta den som känns mest rätt att använda.
Vilka fördelar och nackdelar som finns för resp. modell finns upptaget på forumet många gånger tidigare, så använd sökmotorn och läs vad som finns skrivet innan och ställ sedan fler frågor om det är något som är oklart, är mitt tips.
De modeller som finns i instegssegmentet är väl dessa:
Nikon D50 och D70
Konica Minolta D5D och D7D
Canon EOS 350D
Olympus E-500
Pentax *ist DS och DL
Bland instegskamerorna är det inga större skillnader i bildkvalitet.
Det skiljer en del i funktion, men framför allt så är det som skiljer handhavande och ergonomi.
Jag skulle, om möjligt, försöka känna på dem i butik och ta den som känns mest rätt att använda.
Vilka fördelar och nackdelar som finns för resp. modell finns upptaget på forumet många gånger tidigare, så använd sökmotorn och läs vad som finns skrivet innan och ställ sedan fler frågor om det är något som är oklart, är mitt tips.
De modeller som finns i instegssegmentet är väl dessa:
Nikon D50 och D70
Konica Minolta D5D och D7D
Canon EOS 350D
Olympus E-500
Pentax *ist DS och DL