Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Köpa objektiv i USA
- Trådstartare Christopher Norman
- Start datum
Gården
Aktiv medlem
Jag har blivit kallad både det ena och det andra här på Fotosidan för att jag har erkänt att jag kör piratkopia på PS CS2.
Samma personer tycker det är helt OK att blåsa Svenska staten på momspengar o.d.
Kallas visst för dubbelmoral
Nu struntar ju jag i vad alla moralpredikare tycker, så jag skulla absolut köpa objektivet i Staterna. Dessutom gå ut genom den gröna utgången.
Just my 2 cent
/ Hasse
Samma personer tycker det är helt OK att blåsa Svenska staten på momspengar o.d.
Nu struntar ju jag i vad alla moralpredikare tycker, så jag skulla absolut köpa objektivet i Staterna. Dessutom gå ut genom den gröna utgången.
Just my 2 cent
/ Hasse
Tibor
Aktiv medlem
Gården skrev:
Jag har blivit kallad både det ena och det andra här på Fotosidan för att jag har erkänt att jag kör piratkopia på PS CS2.
Just my 2 cent
/ Hasse
Håller med dig till 100% betr. dubbelmoralen!
Men; det är väl vilken (grön eller röd)) som du går in igenom som räknas...