Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Köpa Neopren

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag såg att det fanns neopren i olika tjocklekar hos Swedol. Vet inte om det är prisvärt eller lämpliga storlekar. Kan vara värt att kolla upp om du har en swedolbutik i krokarna.

http://handla.swedol.se/

Sök på "neoprengummi"
 
Tack för tipset. Kollade med Swedol som ligger i närheten av där jag bor, men det var inte sånt som jag söker, det var rena gummimattor det som jag söker är samma som finns i typ "tunna" datorväskor med tyg på båda sidorna om gummit. är det någon som vet om man kan köpa det som metervara?
 
Tack för tipset. Kollade med Swedol som ligger i närheten av där jag bor, men det var inte sånt som jag söker, det var rena gummimattor det som jag söker är samma som finns i typ "tunna" datorväskor med tyg på båda sidorna om gummit. är det någon som vet om man kan köpa det som metervara?

Det är sådant material som används till dykardräkter. I Göteborg så finns det 2 tillverkare av dykardräkter, i Stockholm vet jag inte. Men kolla med någon dykbutik.
 
Neopren

Är det någon som vet var man kan köpa Neopren? skall själv fixa till ett par objektivskydd för en resa.

Man kan kanske använda sig av "öl coolers" Jag har några sådana och dom skulle säkert passa. Det fina med dom är att dom har en botten med som skyddar själva objektivet när man tryckt ner det.
Hölsningar Tommy i Sösdala
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.