Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Köpa ND +3 filter, 52mm

Produkter
(logga in för att koppla)

Joppe_72

Aktiv medlem
Jag är på jakt efter ett ND +3 filter (52mm), men jag kan inte hitta någon butik som säljer detta.
Någon som har bra tips??

Prova använda internet.....

Google är väl en bra början.

Själv har jag köpt mina filter över nätet hos B&H i NewYork i samband med objektivköp.

/kent.

Zoso skrev:
Prova använda internet.....

Google är väl en bra början.

Själv har jag köpt mina filter över nätet hos B&H i NewYork i samband med objektivköp.

/kent.

Visste inte att min fråga var så korkat skrivet...
Då du skriver Googla men inte kunde ge min ett inköpsställa förutom B&W förmodar jag att du inte heller kunde hitta det...?
Då det bara är ett filter jag behöver, tyckte jag att det var onödigt att beställa från B&W, men det kanske är enda enkla alternativet...?

Tack ändå,
Johnny

www.aifo.se, logga in i butiken och leta dig fram till filtren.

www.dito.se har i varierande storlekar.

www.madeco.se filter under fliken tillbehör.

Har ibland hittat filter hos lokala fotohandlaren på hörnet till fyndpriser, sånt som han vill bli av med i dessa kompaktkameratider :)

kokko

Joppe_72 skrev:
Visste inte att min fråga var så korkat skrivet...
Då du skriver Googla men inte kunde ge min ett inköpsställa förutom B&W förmodar jag att du inte heller kunde hitta det...?
Då det bara är ett filter jag behöver, tyckte jag att det var onödigt att beställa från B&W, men det kanske är enda enkla alternativet...?

Tack ändå,
Johnny

Jag provade söka efter "ND-Filter" på Google (Sverige) och fick upp massor av svar, bland annat dom som Henri länkade till.

/kent.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar