Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Köpa ND +3 filter, 52mm
- Trådstartare Joppe_72
- Start datum
Joppe_72
Aktiv medlem
Zoso skrev:
Prova använda internet.....
Google är väl en bra början.
Själv har jag köpt mina filter över nätet hos B&H i NewYork i samband med objektivköp.
/kent.
Visste inte att min fråga var så korkat skrivet...
Då du skriver Googla men inte kunde ge min ett inköpsställa förutom B&W förmodar jag att du inte heller kunde hitta det...?
Då det bara är ett filter jag behöver, tyckte jag att det var onödigt att beställa från B&W, men det kanske är enda enkla alternativet...?
Tack ändå,
Johnny
kokko
Aktiv medlem
www.aifo.se, logga in i butiken och leta dig fram till filtren.
www.dito.se har i varierande storlekar.
www.madeco.se filter under fliken tillbehör.
Har ibland hittat filter hos lokala fotohandlaren på hörnet till fyndpriser, sånt som han vill bli av med i dessa kompaktkameratider
kokko
www.dito.se har i varierande storlekar.
www.madeco.se filter under fliken tillbehör.
Har ibland hittat filter hos lokala fotohandlaren på hörnet till fyndpriser, sånt som han vill bli av med i dessa kompaktkameratider
kokko
Zoso
Aktiv medlem
Joppe_72 skrev:
Visste inte att min fråga var så korkat skrivet...
Då du skriver Googla men inte kunde ge min ett inköpsställa förutom B&W förmodar jag att du inte heller kunde hitta det...?
Då det bara är ett filter jag behöver, tyckte jag att det var onödigt att beställa från B&W, men det kanske är enda enkla alternativet...?
Tack ändå,
Johnny
Jag provade söka efter "ND-Filter" på Google (Sverige) och fick upp massor av svar, bland annat dom som Henri länkade till.
/kent.