Annons

Köpa Minolta dual scan III

Produkter
(logga in för att koppla)

Zamn

Aktiv medlem
Ska köpa Minolta dual scan III, men den är slut överallt där jag letat. Ett annat krux är att jag för tillfället studerar i Australien, och måste få den fraktad hit på något sätt. Har letat här men hittar inget här på plats.

Någon som vet var den finns i lager nu? Och om dom kan skeppa till mig. Jag kan tänka mig att betala ca 4000:- inkl. frakt.

Antar att den är väldigt populär, så jag får väl hålla mig ett tag till :/

har inte ringt till dom, bara kollat hemsidan, där dom inte hade inne den. antagligen får dom ta in den från usa, då tar det så lång tid! jag är otålig :)

var inne på en datoraffär där dom inte visste vad jag pratade om eller ens hittade scannern på minoltas australiska hemsida. sen var jag inne på en fotoaffär som råkade vara en minolta-dealer. när dom kollade upp priset så fick jag 1600 au dollar, som är ungefär 8000 svenska kronor... funderar på om dom inte såg dual scan III utan elit scan II.

isåfall skulle det vara lika enkelt och antagligen billigare för mig att beställa den från bhphoto eller adorama från usa. problemet var att dom inte heller hade inne den i lager. ska jag beställa den därifrån och helt enkelt vänta tills dom får in den? finns nog inga andra val verkar det som :/

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar