Annons

Köpa KM 7D i Tyskland.

Produkter
(logga in för att koppla)
För bövelen Jan-Olof, du bor ju i Nyköping - skynda dig ner till Expert vid stora torget, dom har en på hyllan!
 
Schilling skrev:
Finns det nån som har nåt emot 7D?

Eller ska jag köpa den?
Det finns för och nackdelar med alla kameror men jag är extremt nöjd med min D7D som jag köpte för 16500 med 28-75/2.8, för det pris ni snackar om här så kan jag inte säga annat än KÖP!

Läs gärna min recension av den här på FS där jag även tar upp det jag inte tycker om. Har dock ännu aldrig varit totalt lyrisk över nån kamera. finns alltid saker som inte är som man vill. Nikon F6 är väl det närmaste perfektion jag hittat i min smak då men den är ju inte digital-:)

Om din gamla Dynax är helt slut så ska du byta in den, annars så tror jag nog att expert godtar vilket kompaktskräp som helst. En sådan kan du garanterat hitta hos nån kompis om du inte har nån själv.

//Larsa
 
Senast ändrad:
Får jag tag i K.M. 7D så kommer jag att köpa den.

Just nu så är ekonomin tight.
Men den ska fixa sig till den 27:e.

Ska även fixa fram en sketen kamera som jag kan byta in med. Se om det funkar annars så får jag byta in min knäppa systemkamera.

Ska även köpa en bättre begagnad analog systemkamera nånstans.
 
Schilling skrev:
Ska även fixa fram en sketen kamera som jag kan byta in med. Se om det funkar annars så får jag byta in min knäppa systemkamera.
Enligt en kille i en annan tråd så tar dom t.o.m. emot engångskameror i inbyte, han hade ringt & frågat...

Du får kolla men dom vill nog bara sälja.

//Larsa
 
Det misstänker jag med då konika minolta ska sluta sälja kameror så vill dom få slut på sortimentet.

Ska hänga som en igel på dörren på måndag!
Vill fan ha den kameran, min första digitala med.

Då kommer jag anmäla mig här som bronsmedlem och lägga in bilder kan jag säga:)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.