Annons

Köpa ifrån Tremasystems i Malmöområdet

Produkter
(logga in för att koppla)
Ska beställa lite hängmappar och annat kul ifrån Tremasystems. Är det någon annan som kan vara intresserad av att sammbeställa? Jag har lite bättre rabbatter, plus att det blir billigare om man beställer mycket. Så blir det mer pengar över till film menar jag.

Det får ju vara någon i Malmöområdet så vi kan bestämma plats för leverans.

Är intresserad av att få ordning i min bokhylla och pärmar, har hört gott om Trema men vet inte mycket. Känner ni till om de har någon websida? Kunde inte hitta någon vid en sökning och deras annons i Foto kan jag inte utläsa mycket av.

Kanske har de en produktkatalog?

/e

Jag gick över från Trema till Hamas hängmappar (nr 2015) och de är något billigare och kan köpas bla från Fotoelektronik i Malmö. Bla så tog inte min bildbyrå emot Trema mapparna för bilderna toppladdas medan dia stoppas från sidan på Hama. Jag är nöjd.

Sumpen: Du kan gå in och titta på deras hemsida, men den är inte rolig http://www.tremasystem.se/ dom har fickor och mappar för det mesta. Jag gillar deras hängmapp system och har du inte hängmapskabinett så funkar deras modulbox III bra. Och jag tycker det är bättre än pärmar, men det är en smaksak.

Jag brukar beställa TS 24 HR för monterade dia, dom funkar bra för mig, stabila och tåliga.

Hamas mappar är billigare, men då får du sätta dom i pärmar och dom har inte så stort urval. Men med min rabatt så slår det inte så mycket mellan hama och tema.

Köper man Hamas hängmappar (de finns) nr 2015 så kostar 100st ca 500kr, dvs 5kr styck. En av fördelarna med Hamas (2015) är att diat sitter bättre (ramlar inte ut så lätt) samt att ialla fall den varianten jag har en flick över öppningen, mindre damm, mer skyddad. Annars är de rätt lika. Hänger mina mappar i arkivskåp. Samt att jag slipper frakten för jag köper dem av fotoelektronik i Malmö.

Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar