Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Köpa film i STHLM den 7/1 ???

Produkter
(logga in för att koppla)

dobos

Aktiv medlem
Är det någon som känner till en butik i Stockholm som säljer 120-film en dag som den 7/1 - dagen efter trettondagen. Alltså en välsorterad butik med bra öppentider. Jag behöver T-Max 100 (120-film) omgående, kan inte vänta till måndag.

//Lasse

Ok - jag ska kolla båda, men är inte Scandinavian Stockholm mest ett "show room". Har Fotokungen på söder öppet?

dobos skrev:
Ok - jag ska kolla båda, men är inte Scandinavian Stockholm mest ett "show room". Har Fotokungen på söder öppet?

SF har inte hela postordersortimentet i butiken men det är långt ifrån ett renodlat showroom.

De har 120-film. Inte ett jättebrett sortiment men du hittar de vanligaste filmerna där.
/F

Fredrikpersson skrev:
SF har inte hela postordersortimentet i butiken men det är långt ifrån ett renodlat showroom.

De har 120-film. Inte ett jättebrett sortiment men du hittar de vanligaste filmerna där.
/F

Super - jag ska hänga på låset.
Tack!

//Lasse

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar