Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

köpa digitalkamera på tradera??

Produkter
(logga in för att koppla)
Märket är Megxon?
Interpolerade pixlar. Denhär var fin på en annan av deras kameror: "Max. 12MP Resolution, 3.14 Mega Pixel CMOS"

Och för det andra, dendär kameran är inte värd över 2000kr.
Fast värre har jag sett. Som Canomanetten eller vad den hette, "profetionel camera" för 5000kr eller vad han nu ville ha.

/Henri
 
Tolkar jag det rätt att efter köpet kommer kamerans pris och presstanda att skilja sig negativt från det pris och presstanda som mer kända tillverkare av kameror kan erbjuda i stadens fotobutik?


Tolkar jag dig rätt att kunden kommer känna sig lurad alternativt att komma till insikt att priset som kan nås via auktioner via internet inte automatiskt ger köparenmer för pengarna när det först efter köpet jämförelser i praktiken har utförts med kameror från mer kända tillverkare?
 
Läs specifikationerna så ser ni hur de blåser upp siffrorna för att få den att se bättre ut, det är ett säkert tecken på att något är fel. Märket är helt okänt och säljs inte av några seriösa handlare. Exempelbilderna ser ut som vattenfärg. Det skulle nog gå att fortsätta den här listan ett tag men poängen har nog gått fram.


Undrar hur många som inser att de har blivit blåsta när de har fått kameran...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.