ANNONS
Annons

Köpa digitalkamera för 3000 kr !?

Produkter
(logga in för att koppla)

jonak587

Medlem
Någon som vet vad jag ska köpa? Jag har framförallt tänkt mig att använda den till en hemsida, men vill även kunna göra vanliga papperskopior som ser bra ut. Hur är det nu med pixlarna och storleken på papperskopior. Har sett någon sammanställning där 2.1 räcker för hemsida och vanlig storlek på papperskopiorna men om man vill förstora dessa bör man gå upp i pixlar..någon som vet?
// Jonas
 
Kan du inte bara göra en sökning i forumet och läsa alla "köpa digitalkamera för 3000kr"-trådar som behandlats tidigare?
 
pricerunner och www.technikdirekt.de

Pricerunner var ett mycket bra tips! Men det där tyska stället...törs man köpa något därifrån. Lita iofs på själva företaget men törs man köpa en digitalkamera därifrån, hur är det med kvalitén på digitalkameror generellt?
 
Re: pricerunner och www.technikdirekt.de

jonak587 skrev:
Pricerunner var ett mycket bra tips! Men det där tyska stället...törs man köpa något därifrån. Lita iofs på själva företaget men törs man köpa en digitalkamera därifrån, hur är det med kvalitén på digitalkameror generellt?

Det vet jag inget om. Så det kan jag inte uttala mig om.

johan
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.