Annons

Köpa Canon Powershot A70 från technikdirekt.de?

Produkter
(logga in för att koppla)

HL83

Medlem
Jag var inne på www.technikdirekt.de och såg att de hade Canon Powershot A70 till ett ok pris, ca 3500kr inkl frakt. Har hört att garantin även funkar i sverige på Canon produkter.

3500kr inkl frakt är ca 500kr billigare än att köpa den i sverige plus att man får den ca ½-1mån tidigare. Såg även att de var riktigt billiga på cf-minne och ska nog köpa en 256mb. Där sparar jag ytterligare några hundralappar.

Frågan är nu om det är någon som handlat från www.technikdirekt.de? Gör jag ett bra köp om jag köper Powershot A70:n? Vad finns det för andra alternativ i samma prisklass?

Snabb leverans!

Hej!
Jag köpte en Videokamera, Panasonic NV-DS 29, från technikdirekt.de för ett par veckor sedan. Allt fungerade utmärkt bra pris(496 EUR) och tre dagars leveranstid!

Det låter ju väldigt bra faktiskt. Mailade dem tidigare idag och frågade om de har A70:n i lager. Om de har det så blir det nog en beställning.

Har du fått något svar från den tyska butiken?

Och/eller är det någon som köpt den där?

/Lars

Köpte en 28-135 IS, 2st 512mb CFkort och motljusskydd från Technikdirekt. Fungerade utmärkt. Kann LÄTT tänka mig handla från de igen, om priset är rätt.

Låter ju som ett bra ställe här.
Har själv funderat på en Canon S45 med extra 256MB CF samt extra batteri.
Sparar ca 1300 pix (skulle kosta ca 5.800 inkl. frakt) jämfört med billigaste jag hittat i Sverige.

Tillkommer det nåt förutom frakt på deras priser?? Moms? Tull? nä inte tull va? *s* Skulle just beställa lite pryttlar o ser att de är ca 20% billigare så det kan vara värt att prova... ser också att de tar 178 Euro för 1 GB Microdrive, det är i paritet med USA priser nästan... men då kan moms tillkomma.

KGS skrev:
Tillkommer det nåt förutom frakt på deras priser?? Moms? Tull? nä inte tull va? *s* Skulle just beställa lite pryttlar o ser att de är ca 20% billigare så det kan vara värt att prova... ser också att de tar 178 Euro för 1 GB Microdrive, det är i paritet med USA priser nästan... men då kan moms tillkomma.

Nope, inget tillkommer utöver frakt eftersom det är inom EU. Tror man betalar tysk moms på varorna som de isåfall redan har lagt på priset.

//Staffan

yepp, så ere... beställde en trådutlösare och en microdrive igår, ska bli kul att se när de anländer... har länge velat ha ett extra CF kort eller microdrive utifall nåt skulle hända när man springer omkring o plåtar... nästa steg blir väl en backupkamera *s* Min Minolta sa ju upp sej utan ett ljud för tre veckor sen... kanske får jag tillbaka den innan jag ska ut och resa, kanske inte.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar