Agathorn
Aktiv medlem
Jag hade inga som helst bekymmer med dom.
Jag la min order trots att det inte fanns någon 7D i lager.
På eftermiddagen ringde de upp mig och skulle kolla om ordern stämde. Klockrent agerande.
Jag passade på att fråga när 7D skulle åter komma i lager. Svaret var att den hade kommit in under dagen.
Dagen efter hade jag kameran i handen och plåtade för fullt. Det kallar jag snabb service!
Gick även in på deras sida för att kolla lagersaldot efter samtalet. Och dom hade uppdaterat de.
Men jag kan väl ha haft tur med dom kanske....
//Fredrik
Ja du hade nog tur. jag tycker det är smått otroligt att när man ringer dom för att kolla så att ens grejjer verkligen är i lager och dom svarar "ja" och sedan visar det sig att dom inte alls är i lager och skickar kameran ändå, utan objektivet. Ja jisses ...
Ljög för oss om och om och om igen dels om lagersaldot (uppenbart), sedan om när dom ska skicka grejjerna (tog en vecka för dom att skicka grejjerna) och sedan tillslut om att objektivet är med i leveransen (har det skriftligt). Sedan när jag ringde dom idag så bad dom inte ens om ursäkt för det som hänt ... Aja pengar på fredag eller polisanmälan och det vet dom om. Ska svärta ner deras namn så mycket jag kan efter detta. Idioter!