Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Köp av kamera

Produkter
(logga in för att koppla)

Popsson

Ny medlem
Hej, ger nu upp mitt letande i alla dessa butiker och alla snackar arabiska låter det som,så nu ber om hjälp här, är helt enkelt amatör på foto, har haft en panasonic lumix dmc tz5, var rätt nöjd med den i helhet, nu är den trasig av nån märlig anledning, hur som , behöver hjälp med att välja en ny digitalkamera, letar efter en med vidvinkel, lång zoo,, och autoinställning, så jag bara kan slita upp den och ta kanon foton, stillastående eller rörliga, hoppas nån kan hjälpa mig med detta,

tack på förhand,
christopher

Hej, ger nu upp mitt letande i alla dessa butiker och alla snackar arabiska låter det som,så nu ber om hjälp här, är helt enkelt amatör på foto, har haft en panasonic lumix dmc tz5, var rätt nöjd med den i helhet, nu är den trasig av nån märlig anledning, hur som , behöver hjälp med att välja en ny digitalkamera, letar efter en med vidvinkel, lång zoo,, och autoinställning, så jag bara kan slita upp den och ta kanon foton, stillastående eller rörliga, hoppas nån kan hjälpa mig med detta,

tack på förhand,
christopher

http://photofocus.com/2010/10/27/annual-dslr-camera-buying-guide/
Också tycker jag att de brukar vara ganska duktiga på att förklara och hjälpa dig i butik. Samt lättare att bestämma sig om man får känna på produkten!

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto