Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

KÖPRÅD! vad ska jag välja.....

Produkter
(logga in för att koppla)

wallis72

Ny medlem
Hej vill köpa Ny kamera har en gamal pentax ist D= Trög och trist så jag har använt mig av min lilla kompakt kamera har fotat massa på mina söner men vill fota natur, kryp och sönerna mm

funderar på Canon 1000D, Canon 550D, eller Nikon 3000D ej för jättedyr men finns det någon som är enkel att starta med och ta fina bilder kan jag höja prisnivån lite men har så lite koll och dålig på att läsa olika tabeller mm OCH VAD SKA MAN TÄNKA PÅ????
Så tacksam för svar omgåeende vill handla så fort som möjligt mvh wallis72

Budget?

Jättedyr kan vara mycket olika för olika personer. 5000, 10000, 20000 eller 100000kr? Det ger dig bättre tips om du ringar in vad den får kosta.

Hej vill köpa Ny kamera har en gamal pentax ist D= Trög och trist så jag har använt mig av min lilla kompakt kamera har fotat massa på mina söner men vill fota natur, kryp och sönerna mm

funderar på Canon 1000D, Canon 550D, eller Nikon 3000D ej för jättedyr men finns det någon som är enkel att starta med och ta fina bilder kan jag höja prisnivån lite men har så lite koll och dålig på att läsa olika tabeller mm OCH VAD SKA MAN TÄNKA PÅ????
Så tacksam för svar omgåeende vill handla så fort som möjligt mvh wallis72

Glöm inte bort att köpa ett bra objektiv. Det är en bra investering som behåller värdet i många år. Kamerahus är snarare en förbrukningsvara som fort faller i pris på begmarknaden. Jag vill mena att det är större skillnad mellan olika objektiv än mellan olika kamerahus.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto