ANNONS
Annons

Jd

Produkter
(logga in för att koppla)
första och sista tycker jag är bäst av de du länkat till ... men det fattas något ... jag kan inte sätta fingret på det ... men det känns .. hmm platt ... tråkigt på något sätt ...

Det som är saknas är naturligtvis innehållet ;)

Ljuset kunde ha varit mycket bättre, nu får man känslan av att du har använt den inbyggda blixten eftersom bara den närmaste flaskan är riktigt belyst, och på de senare bilderna tenderar texten till att vara utbränd.

MEN! i fortsättningen så tycker jag att du ska lägga bilderna i ett kritikalbum om du vill ha kritik. Forumet är till för annat,

Greven

Tack för era kommentarer!

Ljuset försökte jag fixa till men eftersom jag är okunnig inom området så hade jag ingen aning om hur jag skulle gå tillväga.

Och antagandet att jag har använt den inbyggda blixten är helt korrekt. Jag försökte ta bilder utan blixt men då vart dom suddiga (har en digital kamera).

Och det tråkiga motivet... tja... hur roliga kan tomma flaskor vara? :D

Och i fortsättningen ska jag försöka lägga bilderna i ett kritikeralbum, om jag nu lyckas klura ut hur jag ska göra... (är endast en dag gammal här på fotosidan).

Det behöver ju inte vara ett tråkigt motiv... att få rätt ljus på saker och ting och slippa använda blixt kan göra en hel del...

Du skriver att du inte är så van med ljussättning, det är inte jag heller, men jag kan tipsa om att pröva, experimentera... och lek =D om det inte blir bra bilder så har man oftast roligt åtminstone osså lär man sig...

Välkommen hit förrestän, noterade inte att du var ny medlem först...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar