Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Javascript plug-in?

Produkter
(logga in för att koppla)

Eva R

Aktiv medlem
Jag skulle räta upp en bild, drog ett streck med ruler tool och klickade på straighten varvid det enda som hände var att en varningstext kom upp där det stod "Could not complete your request because Photoshop was unable to find the Javascript plug-in." Vad är det som är fel och vad ska jag göra? Jag har Photoshop cs5 och ja, den är laglig.
 
Pluginet vet jag inget om men ska du räta upp bilden finns ju andra alternativ. Antingen beskär eller så "markera allt" och sen Free Transform (ctrl-T).
 
Visst, det finns andra sätt, så egentligen gör det inget, men det stör mig att jag åtminstone har en funktion som inte fungerar. Det kanske finns fler som jag hittar så småningom.
 
Jag ska titta på länken. I det här fallet var det en jpg.

Jag ser nu att jag missuppfattade dig och länken rörde sig om att öppna RAW-filer.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.