Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Japan photo, kampanj 6D med Zoom H5n på köpet

Produkter
(logga in för att koppla)

Elixx

Aktiv medlem
Sitter och funderar på att beställa en 6D ifrån JP, då jag är rätt lockad av denna kampanj. Det verkar som de har lång lev tid och jag funderar på att kila ner i butik och köpa detta. Någon som vet om detta erbjudande gäller i butik, samt hur länge kampanjen pågår. Jag får inte pengar förens på måndag.

Finns det någon annan kampanj jag missat som är värd att veta?

Intresserad av 5D MK II, 5D MK III eller 6D.

http://www.japanphoto.se/product/digital-systemkamera/canon/canon-eos-6d-hus/

Sitter och funderar på att beställa en 6D ifrån JP, då jag är rätt lockad av denna kampanj. Det verkar som de har lång lev tid och jag funderar på att kila ner i butik och köpa detta. Någon som vet om detta erbjudande gäller i butik, samt hur länge kampanjen pågår. Jag får inte pengar förens på måndag.

Finns det någon annan kampanj jag missat som är värd att veta?

Intresserad av 5D MK II, 5D MK III eller 6D.

http://www.japanphoto.se/product/digital-systemkamera/canon/canon-eos-6d-hus/

Överst i annonsen du länkar till står det: Priser gäller endast vid beställning på Internet! ;-)

Zoom 5Hn?

Zoom 5Hn? … Jag trodde det kommit en ny produkt.
Zoom 4Hn är det som man får i kampanjen!

Zoom H4 ska det ju stå såklart, var nog lite trött när jag skrev det.

Ja det står att priset gäller ändast på internet, men jag vet ju inte om kampanjen gör det :)

Mycket ricktigt, så gick det att handla till nätpriset i butik och erbjudandet gällde fram till den 15:e. Ifall någon annan undrar :)

Mycket ricktigt, så gick det att handla till nätpriset i butik och erbjudandet gällde fram till den 15:e. Ifall någon annan undrar :)

Antagligen skriver de så där för att undvika de kunder som ska komma in i butiken och klämma och känna på kameran i två timmar samtidigt som de pratar skit med säljaren innan de köper :)

Eller kanske ett önsketänkande? … H4n har ju några år på nacken nu … :)

Ja det verkar så. Jag kikade på 6D lite innan. Jag filmar inte så mycket men tänkte att det kan vara kul att ha en sådan, då jag funderar på att hjälpa polarna göra lite film ibland. Sen verkar den bra att ha för voiceovers när jag gör gaming videor :)

h4n är en extremt kompetent produkt. T o m dom inbyggda mikarna levererar något makalöst. Rekommenderas. Däremot är nog 1:an ett bättre val för dom flesta, exakt samma ljudkvalitet, och det enda man får extra i 4:an är all möjlighet till mixning direkt i enheten.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar