Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Jag söker efter fotografier på Sara Löfgren

Produkter
(logga in för att koppla)

FredrikArvidsson

Avslutat medlemskap
Hej,

Jag söker efter en bra bild på sångerskan Sara Löfgren. Sammanhanget som bilden ska visas i är på en inofficiell hemsida för henne www.saralofgren.se .

Storleken på bilden är typ längsta sidan 400 pixlar.

Här av dig till mig om du har en bild på henne.

Hälsningar,
Fredrik

Porträtt eller konsert spelar ingen roll. Kan funka med båda genrerna. Huvudsaken att konsertbilden inte är för rörig...

Men, helst porträttbild.

Senast ändrad:
Ideellt mot byline? Kan rota lite bland negativ att skanna om en stund. Har nog båda delarna, men vart ska bilderna skickas om jag hittar något?

(Finns förresten en mindre bra digitalplåtad under konsert på http://lottaelofsson.com du kan kika på också.)

Ja, gärna ideellt mot byline.

Bilderna kan skickas, för bedömning, till:
info[@]saralofgren.se (antispam)

Bilden på din hemsida, Lotta, var bra, men jag är intresserad av en enklare bild där Sara själv är mer i fokus.

Senast ändrad:
Finns det många som har bilder på henne och vill visa upp dem på hennes inofficiella hemsida så kan jag komma att lägga upp ett fotogalleri innehållandes bilder på Sara. Konsertbilder, porträtt med mera...

Men, nu först söker jag efter en bild som kan funka på Index-sidan.

Jag har tyvärr ingen bild att komma med men jag undrar om du har gjort gästboken själv? Mycket snygg och enkel!

Nej, jag har inte kodat den själv, bara modifierat den lite. Scriptet kan du ladda ned här:

http://www.reifen-berg.de/vgb/index.php

Har ni andra frågor som inte har med min ursprungliga fråga att göra, så besvarar jag dem gärna. Men ställ dem till mig i en privat mejlväxling. Annars rör vi bara till det i den här tråden.

Du kan mejla mig och ställa frågor av alla de slag på:
info[@]cfa.se (antispam)

Fredrik

ANNONS