Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Jag kom in på Kulturamas fotoskola
- Trådstartare varberger
- Start datum
Sinuslinus
Aktiv medlem
Avgift: Ett läsår heltid, 38 000 kr/termin,
exklusive material.
exklusive material.
Sinuslinus
Aktiv medlem
38000kr står det på hemsidan
Förra inlägget kopierade jag därifrån för datorn hade tappat bort tangentbordet...
90000 kr per år för en icke högskoleutbildning. Det är ganska mycket pengar.
Förra inlägget kopierade jag därifrån för datorn hade tappat bort tangentbordet...
90000 kr per år för en icke högskoleutbildning. Det är ganska mycket pengar.
varberger
Aktiv medlem
ok, jag betalar 36 000 kr men för nästa start kanske kostar det
Ja kanske det. beror på vad man har för planer för livet.. detta var den enda skola som jag kunde tänka mig söka pga av jag inte vill hålla på med att skriva artiklar m.m och jag inte har läst på gymnasiet.. men det ska bli kul att se om skolan är så bra som det säga ? återkommer om det : )
Ja kanske det. beror på vad man har för planer för livet.. detta var den enda skola som jag kunde tänka mig söka pga av jag inte vill hålla på med att skriva artiklar m.m och jag inte har läst på gymnasiet.. men det ska bli kul att se om skolan är så bra som det säga ? återkommer om det : )
Sinuslinus
Aktiv medlem
Jo, studieval är ju högst personliga.
Hoppas du får det bra.
Hoppas du får det bra.
Sinuslinus
Aktiv medlem
Att den i princip kräver studielån
Vet inte vad som är speciellt. Det får någon annan svara på.
Vet inte vad som är speciellt. Det får någon annan svara på.
Bjelkengren
Aktiv medlem
Är Klas lite sotis. MAn behöver inte kamerautrustning för mer än 2000kr för att ta brabilder. Jämför utbildningen med pilotutbildning som kostar närmare 700kkr. En liten jämförelse bara. Ska du plugga i Australien eller Italien eller ngn annanstans hamnar kursavgifterna på samma pengar. Jag tycker inte det e särskilt giftigt däremot en bra investering...
klasg
Aktiv medlem
Sotis, inte alls, kanappast! Jag påstådde aldrig att man behöver ha dyr utrustning för att ta fina bilder. Snarare tvärtom, för mycket utrustning kan vara ett hinder i sitt skapande, då detta väger och tar en massa plats. Anledningen till att jag reagerar på den här pengen kan vara att jag själv inte har råd! Men hade jag det så skulle jag nog ändå investera i FILM/FRAMKALLNING och utrustning. Jag skulle nog ha mycket råd för att överväga en sådan utbildning!
Och jag ska INTE bli pilot...
Och jag ska INTE bli pilot...