C.H.R.I.S.T.I.A.N
Aktiv medlem
Nu är det så här. Jag har en kompis som håller på med speedway. Han har bett mig att fotografera honom för att sen skicka bilderna till sina sponsorer. dräkten ska han ha på sig, men cykeln ska inte vara med i bild. Den finns inte tillgänglig. Jag har sagt till honom att jag inte är nåt proffs på detta, så det vet han. Men det är ju detta jag vill lära mig mycket inom. Så jag ser detta som en chans. Vill göra ett seriöst arbete. Vem vet vad som händer efter detta. Kanske mera jobb eller inte
Nu till problemet. Han har tillgång till en stor lokal. Kanske 7-8 meter till taket. Har precis målat väggarna vita. Tänkte vara där och fota lite. Men ljuset var inte så jättebra där. Och med blixten inbyggd kameran så blir inte resultatet kanon heller. Har kollat omkring på fotosidan om det här med hemmabyggen. Köpa bygglampor och göra en softbox. Är det som är det bästa.
Eller är det för invecklat.
Som sagt jag har aldrig användt sånt förrut. Men har varit sugen på att köpa lampor och sånt tidigare, men platsen i lägenheten är lite för liten.
Några tips på hur jag ska göra ??
MVH / Christian Rhen
Nu till problemet. Han har tillgång till en stor lokal. Kanske 7-8 meter till taket. Har precis målat väggarna vita. Tänkte vara där och fota lite. Men ljuset var inte så jättebra där. Och med blixten inbyggd kameran så blir inte resultatet kanon heller. Har kollat omkring på fotosidan om det här med hemmabyggen. Köpa bygglampor och göra en softbox. Är det som är det bästa.
Eller är det för invecklat.
Som sagt jag har aldrig användt sånt förrut. Men har varit sugen på att köpa lampor och sånt tidigare, men platsen i lägenheten är lite för liten.
Några tips på hur jag ska göra ??
MVH / Christian Rhen