Annons

Jag blir galen på detta !

Produkter
(logga in för att koppla)

Nw2

Avslutat medlemskap
Hej.

Detta har iofs inte med foto att göra, men jag behöver hjälp innan jag blir galen.....

Har lyckats aktivera en funktion som säger

"Ett fel har uppståt under körning, vill du göra en felsökning?" - varje gång jag kommer in på vissa sidor.

Fruktansvärt irriterande !!!

Vet någon hur fan man stänger av det?

Och ja det är Explorer jag kör med ;)

Mvh

NIKLAS

Bilagor

• fuck.jpg
    fuck.jpg
    35.9 KB · Visningar: 643
Jag tror du installerat ngt program som felsöker taskigt programmerade sidor. Jag hade detta problem en gång i tiden. Jag kommer inte ihåg hur jag gjorde för att få bort det men ngt program var det.

/Olle

Tror det har att göra med Java. Jag hade detta problem vid ett tillfälle och då visade sig att Explorer hade ändrat ett val och nu visade erors. Jag ändrade detta på "Tools" sedan "Internet options", sedan "Advanced". Någonstans där i mitten kan man stänga av felrapportering.

Hoppas att det fungerar för dig. Har sedan en tid förresten bytt till Opera 7.5 och den webb läsaren tycker jag är överlägsen.

Lycka till

H

Gå in på Internetalternativ, Avancerat, markera rutan "Inaktivera felsökning av skript".

Jag hade samma irriterande problem som du och detta var lösningen.

Tack gode gud !
Det försvann !!!

tack för all hjälp med detta IRRITERANDE problem /

NIKLAS

Jaa, irriterande är ordet. Vem (f-n) vill ha reda på scriptfelen i en sida som någon annan har gjort? Inte jag i alla fall...

ANNONS
Sony Winter Cashback hos Götaplatsens Foto