afe
Aktiv medlem
Två tredjedelar av alla D4r säljs till hobbyfotografer ...
Gissningtvis samma för 1D-serien. Det innebär inte att det alltid är bästa valet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Två tredjedelar av alla D4r säljs till hobbyfotografer ...
Gissningtvis samma för 1D-serien. Det innebär inte att det alltid är bästa valet
Om ett år, när du har sparat ihop till en D4, då finns antagligen både D4x och D900 att välja på också...
Sökte efter argument varför en amatör ska köpa en Nikon D4. Jag ficka bara svar som avrådde amatören. Kameran verkar vara reserverad för fotojournalister. Nej, jag är övertygad om att en amatör utvecklas till bättre fotograf med Nikon D4, så därför börjar jag spara nu. Köp om ett år.
/Lars
Sökte efter argument varför en amatör ska köpa en Nikon D4. Jag ficka bara svar som avrådde amatören. Kameran verkar vara reserverad för fotojournalister. Nej, jag är övertygad om att en amatör utvecklas till bättre fotograf med Nikon D4, så därför börjar jag spara nu. Köp om ett år.
/Lars
Det enda problemet med D4 är att D3s är nästan lika bra till halva priset.
/Lars