Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Iso 800?
- Trådstartare Athena
- Start datum
MattiasL
Aktiv medlem
Mitt tips är Fuji Superia 800. Den är fantastiskt bra. Så mycket skillnad mot 400 är det inte. Fast man får vara noga så man inte underexponerar (gäller all negfärg). Kan skicka en scanning om du vill, tagen på Superia 800 exponerad efter 400. Kanske inte riktigt vad du är ute efter, men maila mig gärna i så fall.
mohei
Aktiv medlem
Jag har plåtat hockey med Fujicolor Superia 800 och kan verkligen rekommendera den.
Har även plåtat musik men dom filmerna är inte framkallade.
Pressa inte Superia 800 2 steg till 3200 ISO, då blir det kornigt.
Svårt att se kornet kanske i forumstorlek men jag har en hockeybild i mina album också.
Den verkar tåla blandljus rätt bra också. I ishallen var det mest lysrör men det blev inte mycket färgstick. Enkelt att fixa i photoshop.
Svårt att se kornet kanske i forumstorlek men jag har en hockeybild i mina album också.
Den verkar tåla blandljus rätt bra också. I ishallen var det mest lysrör men det blev inte mycket färgstick. Enkelt att fixa i photoshop.
Bilagor
Athena
Medlem
mohei skrev:
Jag har plåtat hockey med Fujicolor Superia 800 och kan verkligen rekommendera den.
Tack för tipset. Ser ju väldigt snyggt ut!
Nw2
Avslutat medlemskap
Japp ! Fuji Superia 800 är sjukt bra.
Väldigt bra bilder, litet korn och ger bra papperskopior. Jag tror vi alla är eniga i denna frågan, vilket inte sker ofta på FS
Niklas af Wibom
www.niklaswibom.com
Väldigt bra bilder, litet korn och ger bra papperskopior. Jag tror vi alla är eniga i denna frågan, vilket inte sker ofta på FS
Niklas af Wibom
www.niklaswibom.com