Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Island

Produkter
(logga in för att koppla)

Li-L

Medlem
Hej, Är det någon som skall fotografera på Island i Juni eller Juli. Jag skulle vilja fota blommor och landskap på Island. Problemet är att jag inte kör bil. Därför frågar jag nu om någon skall till Island och har en plats över i hyr bilen. Jag kanske skulle kunna köpa in mig på den platsen. Skriv gärna och berätta om era planer. /Lise

Om du hittar ingen här som du kan få åka med, kan jag möjligtvis hjälpa dig att komma i kontakt med isländska fotografer som du skulle kunna åka på fotouflykt med.

Jag är själv isländsk och medlem på ett isländskt internet forum där liknande frågor dyker upp då och då.

Jag åker dit 2,5 v i maj och tar mig runt hela ön. Lite tidigt...
Kolla samåkningssiten http://www.samferda.net/ eller lägg in ett önskemål där =)

Förresten Karl: Jag skulle kunna tänka mig att åka på ngn utflykt med ngn av dina vänner. Lär mig isländska på kvällarna och det skulle vara kul att praktisera lite.

Det är kanske lite tidigt att fråga redan nu, men jag kan fråga när det drar närmare på ljosmyndakeppni.is om några är intresserade av att ta en utflykt med dig. Jag är säker att intresse finns. Ja, eller hjälpa dig att fråga själv om du vill det häller.

Tack för svaren. Samåkningen var ett bra tips. Jag skriver igen om jag vill komma i kontakt med någon som kan ordna utflykter. Som ni skrev, jag är lite väl tidigt ute.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar