Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
IRL - ett förslag
- Trådstartare Sumpen
- Start datum
anneli_lundberg
Aktiv medlem
Missade denna tråd i första vändan - IRL träff på fotomässan låter som en toppenidé!
Ska försöka komma jag åxå... det är inte så långt dit nu...
Ska försöka komma jag åxå... det är inte så långt dit nu...
anneli_lundberg
Aktiv medlem
...förresten - jag hoppas ni skaffar STOOOOORA T-shirts...
Linmajon
Aktiv medlem
Jag är PÅ. Jag antar att det är Lördagen som gäller, eller...?
Vilken dag är annars att rekommendera? Lördag låter som väldigt mycket folk.
Vet någon om Canon/Nikon kommer? Skulle tro att intresset är närmast hysteriskt nu.
Jag skulle också kunna sätta en slant på att det blir publikrekord...
Vilken dag är annars att rekommendera? Lördag låter som väldigt mycket folk.
Vet någon om Canon/Nikon kommer? Skulle tro att intresset är närmast hysteriskt nu.
Jag skulle också kunna sätta en slant på att det blir publikrekord...
Greve Nickon
Aktiv medlem
Jag håöller med om Fredagen. Det är tyvärr enda chansen för mig att komma eftersom jag ska jobba på Lördag.
Men blir det inte i år så kanske det blir nästa år
MVH
Greve Nickon
Men blir det inte i år så kanske det blir nästa år
MVH
Greve Nickon
Olivlunden
Aktiv medlem
Jaha, jag kommer också - på lördagen, med en näsduk i kavajslaget och en ros i knapphålet..
pettersson
Aktiv medlem
Jag ska tjata mig dit!!!!
Vore bra om man hade en oficiell träffpunkt.
Annons här på fotosidan: "Fotoside träff Elmia Lördagen 27 April kl. 13:00 vid fotosidan.se:s monter"
Tiden bör väll inte vara för tidigt när vissa har en bit att åka (t.ex JAG )
Niklas ta med så många tjejer du kan.
Detta vore så in uta helvete roligt!!!!
Andreas.
Vore bra om man hade en oficiell träffpunkt.
Annons här på fotosidan: "Fotoside träff Elmia Lördagen 27 April kl. 13:00 vid fotosidan.se:s monter"
Tiden bör väll inte vara för tidigt när vissa har en bit att åka (t.ex JAG )
Niklas ta med så många tjejer du kan.
Detta vore så in uta helvete roligt!!!!
Andreas.
cerox
Aktiv medlem
Skitkul!
Hej på er alla!
Detta skulle vara en jättekul grej att göra.
Hoppas bara att de ansvariga bemöter en med ett glatt leende. Jag har varit på ett antal utställningar där man bara står och tittar rakt ut i luften. Därför tyckte jag det var ett jättebra förslag, det där med t-shirts. Jag köper gärna en. Kanske ett paket med entrébiljett och t-shirt. Se då till att det finns stora storlekar också. Inte bara s,m,l........
Det finns stora människor också. Jag har storlek xxl. Kanske xxxl om det är en liten storlek. Många skulle nog uppskatta att träffas IRL. Särskilt när en del inte skriver mer än namnet på sin startsida. Inget ont om det. Det finns säkert ett skäl till det. Nu börjar jag bli långrandig, men det jag vill säga är att när man kommer till den eventuella montern, ska man bli emottagen på ett bra sätt och inte bara att folk står och stirrar på en......
Ha en bra dag!
Hej på er alla!
Detta skulle vara en jättekul grej att göra.
Hoppas bara att de ansvariga bemöter en med ett glatt leende. Jag har varit på ett antal utställningar där man bara står och tittar rakt ut i luften. Därför tyckte jag det var ett jättebra förslag, det där med t-shirts. Jag köper gärna en. Kanske ett paket med entrébiljett och t-shirt. Se då till att det finns stora storlekar också. Inte bara s,m,l........
Det finns stora människor också. Jag har storlek xxl. Kanske xxxl om det är en liten storlek. Många skulle nog uppskatta att träffas IRL. Särskilt när en del inte skriver mer än namnet på sin startsida. Inget ont om det. Det finns säkert ett skäl till det. Nu börjar jag bli långrandig, men det jag vill säga är att när man kommer till den eventuella montern, ska man bli emottagen på ett bra sätt och inte bara att folk står och stirrar på en......
Ha en bra dag!
pettersson
Aktiv medlem
Jag har räknat ut att om jag tar mopeden till Jönköping tar det 11h och en kvart. 45mil moppen gör cirkus 40 (vet inte riktigt men).
Nejdå skänt och sido men man får väll se om det gåt någon buss/ tåg eller om man kan åka med någon.
Det jag undrar över är om det är lite av överenskommet att det blir en IRL, eller? Själv kommer jag på lördag (OM jag kommer). Det är ju inte heller många som man känner igen där så det vore ju bra med någon slags träffpunkt (eller en t-shirt med skriften "fotosidan.se och ens nickname + riktiga namn" ). Det är ju inte jätte kul om man kommer dit med förväntan om att träffa många av er och så när dagen är slut så har man träffat en och en halv (typ).
Andreas.
Nejdå skänt och sido men man får väll se om det gåt någon buss/ tåg eller om man kan åka med någon.
Det jag undrar över är om det är lite av överenskommet att det blir en IRL, eller? Själv kommer jag på lördag (OM jag kommer). Det är ju inte heller många som man känner igen där så det vore ju bra med någon slags träffpunkt (eller en t-shirt med skriften "fotosidan.se och ens nickname + riktiga namn" ). Det är ju inte jätte kul om man kommer dit med förväntan om att träffa många av er och så när dagen är slut så har man träffat en och en halv (typ).
Andreas.
Sinuslinus
Aktiv medlem
För att känna igen varandra kan ju alla bära Pistvakts-t-shirts... beställes genom Pistolteatern
micro
Aktiv medlem
Låter kul med en IRL träff!! Ska försöka komma.
Pettersson, det är klart du ska ta moppen!! Åkte själv moppe med en polare rakt genom Dalarna och Värmland när jag var i moppeåldern. Helt oplanerat, varsin fotoväska och varsin rygga med bärs, sen bar det iväg i spöregnet. Mitt överlägset roligaste tonårsminne! många skeva bilder blev de
Pettersson, det är klart du ska ta moppen!! Åkte själv moppe med en polare rakt genom Dalarna och Värmland när jag var i moppeåldern. Helt oplanerat, varsin fotoväska och varsin rygga med bärs, sen bar det iväg i spöregnet. Mitt överlägset roligaste tonårsminne! många skeva bilder blev de
Får man följa med?