Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

IRL - ett förslag

Produkter
(logga in för att koppla)
Ett sätt är ju att man skriver ut sin medlemsprofil och rullar till en stjärngossemössa/dumstrut som man sedan sätter på huvet.
Omöjligt att ta miste.

Jag hittar inte varken Elmia eller Jönköping på Fritslakartan???!!
Fast det löser sig nog..får se hur det blir med jobbet o så, men om det går så verkar det ju va en toppen grej att ägna dagen åt...*ler*

Kan någon vänlig själ som varit där och vet hur man tar sig bäst med tåg och alt bil från sthlm berätta det för mig? :confused:

/M

Det är bara att ta E4 till Göteborg och stanna när du kommer till en tätort utan systembolag men med en massa frikyrkor.

KUL!

Toppen, det verkar helkul med en träff på mässan. Jag var där förra året, på fredagen. Då var det alldeles lagom mycket folk. Lördagen vet jag inte men jag kan tänka mej att det blir knökfullt.

Sätt in siktet på fredagen, gott folk!

Re: Hitta på roliga saker

kermodei skrev:
Läser med glädje era inlägg om att träffas. Visst, en IRL-träff kan bli skoj, likaså att göra aktiviteter på mässan.

Om ni vill, så kan jag ta med mig några av mina modeller till mässan så kan vi alla stå och plåta dem (naket,topless,bikini mm) så kommer BINGO bli grön av avund...........

Observera nu att Modellerna skall vara lättklädda, och inte FOTOGRAFERNA !!!!!

Niklas Jag satt och tänkte på det du skrev ovan, men jag kommer inte ihåg vad du sade sist (om du sagt någe om det, dvs om du bestämde det.).

/Mats

p.s Ha en trevlig helg gott folk! d.s

Ok gubbs and girls, då ses vi i morgon!! :)

Om ni ser någon hänga vid Fotosidans monter med en röd nejlika i knapphålet så är det undertecknad. Jag är även igenkännbar på den Nikon LS-8000 som jag har tänkt att införskaffa för det otroliga mässpriset 1500 kr. (in my dreams).

Jag kikade på mässans pdf-fil om mässan, där står det att Mamiya och Hblad bjuder på gratis "clinik-service" i sina montrar. Vad fasiken menar de med det? Har de haft det förut? Vad åtar de sig att göra, putsa linserna?

I vilket fall ser jag fram emot morgondagen, och till er som ämnar fara dit på lördagen kan jag bara säga att vad ni än har tänkt att fynda under dagen är det redan slutsålt för jag har köpt det :D.

/Erik

Då ses vi imorron Erik och Jakob och alla andra..

(Ps. det är jag som springer runt i yra cirklar med en canon FS4000US under armen som scandinavian säljer på mässan för 6000:-.....;):rolleyes: )

Eller så kan ni bara leta efter en kille som springer och fotograferar och stör utställarna med en massa dumma frågor..:p

Jojo upp 06:30, lämna dottern 07:30, paca ihopa och lämna Helsingborg 08:00, Mässa 10:00-18:00, Köra hem igen, stämpla in på jobbet typ 20:00 jobba till 06:00, hem sova fram till 13:00 upp och hoppa, lite frukost ta hand om dottern, 18:00 stämpla in på jobbet, söndag morgon 06:00 stämpla ut.....undra om man kommer att sova länge på söndagen...? Ända fram till 18:00 då man ska stämpla in och va på jobbet tills måndag 06:00.........

Men sen har man heeeela veckan ledigt.. :D

mazz skrev:
Kan någon vänlig själ som varit där och vet hur man tar sig bäst med tåg och alt bil från sthlm berätta det för mig? :confused:

/M

Åka bil är som vanligt det enklaste. Kör E4:an söderut. När du kommer till jönköping kommer det redan på E4:an stå skyltar som visar hur du kommer dit. Väldigt enekelt.

Åker du buss eller tåg som kommer du in till Centrum. Ta då en buss som det står en 1:a på och som det även står huskvarna på. För varje hållplats så ropas det upp vilken nästa hållplats är. Hoppa av vid den som heter Elmia.

Hur eenkelt som helst. Eller?

ANNONS